
Projekt mobilnej kampanii reklamowej sieci Radio Taxi Club
Radio Taxi Club powstało w 1992 roku.
Dwa lata później uruchomiło jedno z pierwszych w Poznaniu Radio-Taxi pod numerem 196-26. W ciągu 17 lat działalności pozyskało 350.000 stałych klientów.
Obecnie Stowarzyszenie dysponuje najnowocześniejszym na Polskim rynku systemem łączności radiowej połączonym z systemem komputerowym i telefonicznym. Zlecenia od klientów przyjmowane są poprzez łącza telefoniczne, bramki sms oraz stronę www.
Najnowocześniejszy sprzęt komputerowy i oprogramowanie gwarantuje szybką i optymalną wysyłkę taksówek na zlecenia.
Dysponuje samochodami sprawdzonych dobrych marek w nienagannym stanie technicznym i estetycznym. Kierowcy posługują się wieloma językami obcymi w tym: angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Stowarzyszenie przywiązuje ogromną wagę do rzetelności, dyscypliny pracy oraz estetyki zarówno kierowców jak i pojazdów. Jest jedyną korporacją w Poznaniu, w której obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu w pojazdach.
Powrót do listy naszych kampanii reklamowych
Powrót do listy naszych kampanii reklamowych
